Sunday, May 12, 2013

Prima evadare 2013 - 12 Mai 2013 (Baneasa - Snagov) - 58 km

Numar 737. Timp frumos. Sosit la ora 8 sa prind loc intre primii (a meritat).
Primii cu numere pana la 500 (ordinea fiind data de clasarea de anul trecut si timp sub 3 ore) au plecat din fata, eu am reusit sa plec in fata urmatorilor.
Startul s-a dat la ora 10 intai pe strada pana la Zoo.
O masina a trebuit sa intre intr-un semn de circulatie ca sa ne faca loc - s-a speriat de valul celor 3000 de ciclisti - venise cu copiii la zoo probabil :)
La final am iesit pe locul 187 deci am depasit 313 de concurenti pe traseu. (2574 concurenti au terminat; 2927 inscrisi la concurs anul acesta).
Locul 69 la categoria mea de varsta (din 1015).
Timp bun - 2 ore si jumatate (02:30:15.560). La anul pot pleca intre primii 500 :)
Rezultate aici: http://nomad-team.ro/primaevadare/2013/finish.php

Fail - mi-am uitat furca pe fata blocata.

Pe drumurile pe camp am folosit mult trena celor care ma intreceau - am tras de mine sa stau in urma lor la aspiratie. Prin paduri mi-am folosit avantajul bicicletei full suspension si tehnica superioara si am recuperat multe locuri. Am depasit constant - doar cativa m-au luat din spate.
Cam la fiecare 10-15 min am zarit concurenti care facusera pana - nu ma asteptam sa fie o chestie atat de frecventa.
N-am cazut, doar am riscat o depasire si cand m-am trezit cu o gramada de craci in fata a trebuit sa o iau prin namol. De-abia am iesit cu foaia mare si pinionul mic si am simtit o crampa in piciorul drept. A fost faza care m-a costat vreo 2-3 locuri plus echipamentul si bicla pline de noroi.
La final am avut masaj asigurat de organizatori iar pastele cu ton au fost exceptionale. :)
Din fericire bicla desfacuta a intrat in portbagajul de logan si tatal unui amic m-a dus pana in Bucuresti. Sosit la 3 PM acasa.

La anul vreau sa ies in primii 100.

Poze





No comments:

Post a Comment